3 ani garanție 14 zile de retur

Întrebări frecvente

Ce garanție oferiți?

Dacă comandați pe site-ul nostru, veți fi cu siguranță mulțumiți de politica noastră de vânzări.

Aveți 14 zile pentru a returna bunurile fără a da un motiv și după această perioadă puteți utiliza garanția de 3 ani.

În timpul garanției de 3 ani, avem la dispoziție un serviciu pentru orice reparații necesare sau, dacă nu este posibilă repararea, trimitem un produs complet nou.

Cum pot returna bunurile comandate?

Dacă sunteți în perioada de 14 zile din data în care ați comandat bunurile, puteți să le returnați fără nici un motiv.

După finalizarea formularului online, veți primi fișierele cu adresa de retur. Aceste fișiere trebuie listate. Primul fișier trebuie să lipiți pe cutie, al doilea trebuie introdus în cutie. Bunurile trebuie împachetate în cutia originală. Asigurați-vă că bunurile comandate sunt împachetate corespunzător. Includeți în colet accesoriile primite cu produsele comandate. Dezlipiți sau acoperiți codurile de bare de la livrare.

Contactați firma de curierat, plătiți transportul și trimiteți-ne pe adresa de e-mail nr. de AWB primit de la firma de curierat. Vă rugăm să furnizați un număr de telefon valid. În timpul garanției de 3 ani, ne vom ocupa de reparații, precum și de costurile de livrare și returnare a bunurilor.

Am primit doar o parte din comanda mea

Dacă ați primit doar o parte din bunurile comandate, verificați cu nr. de AWB la firma de curierat, dacă au intrat în posesia vreunui alt colet pe numele dvs. Din motive logistice se întâmplă deseori ca livrarea unei comenzi cu mai multe cutii să se facă în zile diferite.

Dacă nu este cazul, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom ajuta cu mare drag.

Am primit bunuri greșite

Dacă ați primit un articol greșit, înregistrați-vă returul online pe paginanoastră online.

După finalizarea formularului online, veți primi fișierele cu adresa de retur. Aceste fișiere trebuie listate. Primul fișier trebuie să lipiți pe cutie, al doilea trebuie introdus în cutie. Bunurile trebuie împachetate în cutia originală.

Dacă primiți mai multe articole decât este necesar, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom oferi ajutorul nostru.

Am primit un colet deteriorat

Dacă găsiți vreo deteriorare a produsului după deschiderea acestuia, faceți fotografii și trimiteți-le pe adresa noastră de e-mail. Puteți solicita schimbul bunurilor, repararea sau rambursarea banilor.

Dacă daunele au afectat un produs din mai multe bunuri comandate și doriți să returnați doar acea parte, completați formularul online doar pentru bunurile pe care doriți să le returnați.

Fondurile vor fi disponibile în contul dvs. în termen de 14 zile lucrătoare de la procesarea cererii de rambursare.

Când veți returna suma de bani/produsele reclamate?

Fondurile vor fi disponibile în contul dvs. în termen de 14 zile lucrătoare de la procesarea cererii de rambursare.

Când veți primi articolul returnat?

Verificați statusul coletului la firma de curierat cu care ați trimis produsul. De obicei din punctul de tranzit din România, livrarea se face în aproximativ 7 zile lucrătoare la colegii din Slovacia.

Nu am primit o confirmare a reclamației / returnării bunurilor

Dacă ați completat formularul online pe pagina noastră web și nu ați primit etichetele de retur, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

Vreau să-mi schimb reclamația / returnarea bunurilor

Dacă doriți să modificați cererea de reclamație, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

Vreau ca cineva să ridice coletul pe care îl returnez / îl reclam

Putem aranja ca pachetul să fie ridicat în cazul unei reclamații sau a unui defect de fabricație. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă va oferi o soluție.

Pot schimba produsul din comanda mea cu altul?

Dacă doriți să schimbați articolul primit la altul și vă aflați în perioada de probă (14 zile de la primirea bunurilor), contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

Cine plătește costurile de expediere la returnarea / solicitarea unei comenzi?

Taxa de transport în la returnarea bunurilor este suportată de client. În cazul în care Vă aflați în garanție, Vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru de suport pentru a putea solicita curierul.

Anulare comandă

În cazul în care comanda nu a fost expediată, este încă posibilă anularea comenzii. Trebuie să contactați serviciul nostru de clienți.

Rețineți: toate cererile de anulare trimise pe adresa de e-mail au cel puțin 24 de ore pentru a răspunde. Deoarece majoritatea comenzilor sunt expediate de obicei în termen de 24 de ore de la primirea plății, dacă doriți să vă anulăm comanda sau dacă aveți probleme la anularea comenzii, vă recomandăm să ne contactați telefonic.

Dacă pachetul este deja pe drum și pe link-ul de urmărire vedeți informațiile de expediere și urmărire pentru comandă, nu mai putem anula comanda Dvs. În acest caz, Vă recomandăm să refuzați livrarea bunurilor direct la firma de curierat.

Comanda mea a fost anulată

Dacă ați primit informația că s-a anulat comanda dvs., această situație s-a ivit este din motive logistice. Articolul nu mai era disponibil în momentul procesării comenzii.

În mod normal, sistemul nostru vede imediat toate elementele indisponibile. În cazuri rare, există o întârziere care face ca articolul să rămână disponibil timp de câteva ore, chiar dacă stocul a fost deja epuizat.

Pentru a evita alte probleme, comanda dvs. a fost anulată automat. Plata dvs. a fost rambursată integral utilizând metoda dvs. originală de plată.

În sus