3 ani garanție 14 zile de retur

Întrebări frecvente

Ce metodă de plată pot alege?

Puteți face plata înainte de expedierea comenzii prin transfer bancar, cu cardul online sau la primirea coletului prin modalitatea de plată ramburs (doar în numerar).

Plata cu cardul online

Dacă plătiți cu card de debit sau de credit, furnizați informații despre card în timpul procesului de plată, inclusiv numărul cardului din 16 cifre, valabilitatea și numărul de verificare din trei cifre (CVV).

Nu trebuie să Vă faceți griji cu privire la siguranța datelor. Pentru procesarea plăților, folosim Adyen Gateway, care îndeplinește standardele stricte de securitate PSD2 SCA și folosește inteligența artificială pentru a detecta plățile fraudă. Transferăm detaliile cardului dvs. de credit folosind SSL securizat către unul dintre serverele noastre de securitate criptate. Acest standard ridicat de securitate Vă protejează datele împotriva abuzului.

Plata prin transfer bancar

La plata prin transfer bancar, imediat după plasarea comenzii veți primi o confirmare pe adresa de e-mail, în care veți găsi toate informațiile necesare pentru a finaliza plata prin transfer bancar. De obicei, durează 2-3 zile lucrătoare până la procesarea transferului. Prin urmare, așteptați o prelungire a termenului de livrare cu 2-3 zile.

Datele bancare Berlin Brands Group a.s.

Deținătorul contului: Berlin Brands Group a.s.
Detalii bancare:: Banca UniCredit ROMÂNIA
Număr de cont: 1001365000
IBAN: RO31 BACX 0000 0010 0136 5000
SWIFT: BACXROBU

Plată la livrare – ramburs

Veți plăti bunurile comandate curierului la livrare. Dorim să vă informăm că atunci când plătiți în numerar la livrare, se percepe o taxă de procesare de 10 Lei în plus.

De ce se schimbă prețul produselor pe parcursul anului?

Prețurile produselor variază în funcție de caracterul sezonier, disponibilitate și de asemenea, în funcție de reduceri și vânzările cu stoc limitat. Dacă găsiți un produs pe site-ul nostru la un preț care vi se potrivește, Vă recomandăm, să nu așteptați mult pentru a face o achiziție.

Cum obțin un cupon de reducere / cod promoțional de cumpărături?

Abonați-vă la Newsletter-ul nostru în partea de jos a paginii noastre web și obțineți un cupon special de achiziție! V-ați abonat la Newsletter pe site-ul nostru și nu ați primit cuponul promis? Vă rugăm să urmați acești pași:

  • Vă rugăm să verificați cu atenție e-mailurile primite
  • Nu uitați să verificați dosarul SPAM

Dacă nu ați găsit e-mailul cuponului de cumpărare, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți. Vor fi bucuroși să Vă ajute.

Nu am primit nici un cupon / cod promoțional

V-ați înregistrat pentru a primi buletinul informativ și nu ați primit cuponul promis? Vă rugăm să urmați acești pași:

  • Vă rugăm să verificați cu atenție e-mailul
  • Verificați căsuța SPAM

Dacă nu ați găsit e-mailul cu cupon, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți prin e-mail. Voi fi bucuroși să vă ajute.

Pot cumpăra bunuri pe firmă?

Dacă doriți să faceți cumpărături ca persoană juridică / pentru o companie, tot ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea „Vreau să completez datele companiei” atunci când completați datele în formularul de comandă. Dacă firma este plătitoare de TVA, bifați căsuța „Plătitor TVA”.

Nu am primit confirmarea comenzii

>Dacă nu ați primit confirmarea comenzii pe adresa de e-mail nici după 2-3 ore de la plasarea comenzii, urmați acești pași:

  • Vă rugăm să verificați cu atenție e-mailurile primite
  • Nu uitați să verificați dosrul SPAM

Dacă încă nu ați găsit e-mailul de confirmare a comenzii, Vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți pe adresa de e-mail sau telefon. Vor fi bucuroși să Vă ajute.

Am identificat o plată online pe pagina voastră web, dar nu-mi amintesc să fi cumpărat de la dvs.

Vă rugăm să verificați din nou dacă datele de plată sunt ale paginii web Klarstein/Estar. Încercați, de asemenea, să întrebați membrii familiei dvs. dacă au făcut o achiziție cu datele dvs. de plată.

Dacă totuși nu puteți stabili originea comenzii și a plății, Vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți pe adresa de e-mail sau telefon. Vor fi bucuroși să vă ajute să rezolvați problema.

O sumă incorectă sau dublă a fost transmisă pentru comanda mea

Dacă totuși nu puteți stabili originea comenzii și a plății, Vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți pe adresa de e-mail sau telefon. Vor fi bucuroși să vă ajute să rezolvați problema.

Dacă ați transferat mai mulți bani decât era necesar sau dacă o sumă incorectă a fost transmisă de pe cardul dvs. de credit, Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom ajuta să recuperați banii.

Vă rugăm să nu uitați să trimiteți dovada plății pe adresa de e-mail.

Card de Credit / Card de Debit

  • adresa de e-mail pe care ați adăugat la plasarea comenzii
  • suma, data

Transfer bancar

  • cine a făcut transferul? (Deținătorul contului, IBAN)
  • pe ce cont ați tranferat banii? (contul nostru)
  • suma, data

Pot obține o copie a facturii?

Am trimis factura pe adresa dvs. de e-mail pe care ați introdus-o la plasarea comenzii. Factura fiscală este emisă și este trimisă pe adresa dvs. de e-mail în momentul în care bunurile părăsesc depozitul nostru. Dacă ați verificat toate folderele din căsuța dvs. poștală (inclusiv SPAM) și nu ați găsit factura, contactați serviciul nostru pentru clienți, care Vă va transmite o copie a facturii.

Pot modifica detaliile facturii după achiziție

În conformitate cu politica companiei, nu se pot face modificări sau ajustări după emiterea facturii. Înțelegem că acest lucru vă poate provoca neplăceri. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere.
În sus