3 ani garanție 14 zile de retur

Întrebări frecvente

Pe cine pot contacta pentru informații tehnice despre produs?

Dacă aveți nevoie de informații tehnice despre produsele noastre, le puteți verifica pe site-ul magazinului nostru și în instrucțiunile de utilizare.

Dacă nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs., contactați serviciul nostru pentru clienți. Vor încerca să Vă ajute.

Unde pot găsi manualul de utilizare a produsului?

Pe site-ul nostru web, fiecare pagină a produsului conține un link către instrucțiunile de utilizare. Unele articole cu funcții simple nu au manual de utilizare. Dacă nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs., contactați serviciul nostru pentru clienți. Vor încerca să Vă ajute.

Produsul pe care îl caut nu este disponibil. Când va fi din nou în stoc?

Ne pare rău dacă produsul pe care doriți să îl cumpărați nu este disponibil în prezent. Nu am reușit să stabilim data când va reveni.

Vă recomandăm să verificați din când în când pagina produsului - de îndată ce articolul va reveni în depozitul nostru, acesta va fi disponibil pentru selectare.

Vindeți piese de schimb?

În cazul în care o parte a produsului lipsește la livrare sau nu mai funcționează corect și aveți o garanție de 3 ani, avem opțiunea de a vă trimite piesa de schimb necesară.

Contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

Unde sunt fabricate produsele?

Brandurile și produsele proprii ale companiei sunt dezvoltate la Berlin - de la primele schițe până la distribuția internațională a mărfurilor - și fabricate în China.

Informații tehnice despre produs

Dacă aveți nevoie de informații tehnice despre produsele noastre, le puteți vizualiza pe site-ul magazinului nostru și în instrucțiunile de utilizare.

Dacă nu găsiți răspunsul la întrebarea dvs., contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vor ajuta cu mare drag.

Pot să văd produsele la fața locului?

Nu dispunem de un showroom sau de un magazin propriu, dar suntem reprezentați în anumite magazine de electronice cu mărcile noastre, cum ar fi Klarstein și auna.

Ce înseamnă B-stock și la ce erori mă pot aștepta?

Produsele care prezintă ușoare semne de uzură sau de utilizare a ambalajului, dar care sunt complet funcționale și cu 10-20% mai ieftine, se numesc stoc B. Deși nu vă putem oferi o descriere detaliată a defectelor fiecărui articol, le verificăm și le clasificăm pe toate înainte de a le revinde, astfel încât să putem continua să vă oferim timpi de livrare rapizi.

În sus