3 ani garanție 14 zile de retur

Întrebări frecvente

Totul despre transport

Cu ce firmă de curierat va ajunge comanda mea?

Produsele noastre sunt livrate în România cu firma de curierat Fan Courier, dar înainte să ajungă în mânile curierilor din România, produsele trec prin tranzit cu ajutorul firmelor de curierat UPS, DHL, DPD, GLS, BRT. Pentru produse cu gabarit depășit lucrăm cu DACHSER, AO, HES, Rhenus și Heppner.

Termenul de livrare poate varia în funcție de mărimea și greutatea bunurilor.

De obicei, livrăm comenzile în termen de 6-8 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (dacă nu este menționat altfel pe pagina web).

Termenul de livrare depinde de compania de expediere alocată și de dimensiunea bunurilor. Timpul nostru de livrare estimat pentru majoritatea articolelor de până la 30 kg este de 6-8 zile lucrătoare. Livrarea estimată pentru pachetele mari și voluminoase este de 9-12 zile lucrătoare.

Alegerea companiei de transport se face direct în depozit și depinde în principal de dimensiunile coletului și de țara de livrare. Nu putem schimba furnizorul de servicii de transport din motive logistice.

Lângă prețul fiecărui produs, afișăm termenul de livrare valabil pentru acel produs.

IMPORTANT! Nu oferim livrare expresă sau selectarea datei de livrare, deoarece nu este posibil să stabilim o dată sau o oră specifică de primire. Șoferii auto nu pot efectua apeluri individuale.

Pot modifica în continuare detaliile comenzii mele?

Informațiile de comandă pot fi modificate numai pentru o anumită perioadă de timp - înainte de emiterea facturii fiscale.

După primirea plății, vom asocia un transportator cu informațiile pe care le-ați furnizat la comanda dvs. Dacă pachetul este deja pe drum și îi este atribuită ruta de transport, nu este posibil să schimbăm adresa, deoarece nu putem contacta transportatorul și nu îi putem furniza informații suplimentare cu privire la transportul care este deja pe drum.

Vă recomandăm să contactați direct serviciul de curierat și să modificați informațiile de livrare conform regulamentului lor. Dacă întâmpinați dificultăți, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți. Vor încerca să Vă ajute.

Nu am primit informații pentru urmărirea comenzii mele

De îndată ce comanda este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail cu informații despre urmărirea transportului. Timpul nostru de livrare estimat pentru majoritatea articolelor de până la 30 kg este de 6-8 zile lucrătoare. Livrarea estimată pentru pachetele mari și voluminoase este de 9 până la 12 zile lucrătoare.

Puteți verifica starea comenzii pe (Introduceți doar numărul facturii fiscale) sau pe site-ul firmei de curierat (după ce a fost scanat în România). Aici puteți verifica stadiul comenzii.

Vreau să verific unde este comanda mea

Termenul de livrare poate varia foarte mult în funcție de transportator și țara în care se deplasează comanda.

După livrarea și scanarea bunurilor în punctul de tranzit din România, termenul estimat de livrare este de 1-2 zile lucrătoare. Livrarea estimată pentru pachetele mari și voluminoase este de 9-12 zile lucrătoare.

Vă recomandăm să verificați în mod regulat starea de urmărire a expedierii dvs. și pe site-ul firmei de curierat.

Dacă pachetul dvs. întârzie mai mult de 3 zile lucrătoare sau dacă nu ați primit informații de urmărire după finalizarea plății, Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom ajuta cu mare drag.

Comanda întârzie / nu văd nicio schimbare în urmărirea comenzii

Dacă bunurile comandate întârzie mai mult de 3 zile sau nu ați primit informații de urmărire după efectuarea plății, verificați starea comenzii dvs. Dacă vedeți în urmărire că pachetul dvs. este la transportator, vă recomandăm să contactați direct compania de curierat.

Dacă nu sunteți siguri cum puteți urmări comanda, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom ajuta cu mare drag.

Urmărirea comenzii arată că bunurile au fost livrate, dar nu am primit încă nimic

În cazul în care statusul comenzii apare „livrat”, dar nu ați primit bunurile, Vă rugăm să contactați prietenii, vecinii, colegii de muncă sau membrii familiei dacă aceștia au acceptat și au semnat livrarea în numele dvs. Se întâmplă adesea ca altcineva din zona dvs. să preia comanda ca să ușureze livrarea curierilor.

Vindeți și piese de schimb pentru produse?

Mai multe accesorii pentru produse (precum boluri, cabluri, filtre etc.) sunt disponibile pe site-ul nostru. La fiecare produs, adăugăm și accesoriile suplimentare pe care le puteți achiziționa direct pe pagina web.

Am primit un colet deteriorat

La primirea coletelor verificați cu atenție exteriorul cutiei. Dacă observați că produsul sau cutia au fost deteriorate în timpul transportului, urmați acești pași:

Fotografiați daunele imediat după deschiderea pachetului. Trebuie să raportați problema serviciului de curierat în cel mult 48 de ore, unde veți putea solicita o rambursare. Veți avea nevoie de numărul de expediere AWB (îl puteți găsi pe pachet sau pe adresa de e-mail) și de documentația fotografică pentru reclamație. De asemenea Vă rugăm să completați pe pagina noastră formularul online de reclamații unde optați pentru varianta „Produs deteriorat în timpul transportului”. În formular veți putea adăuga pozele cu produsul și cutia deteriorată și noi vom primi o notificare, ca să putem începe soluționarea problemei.

Dacă întâmpinați dificultăți, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți. Vom încerca să găsim o soluție.

Cât costă transportul?

Transportul este gratuit la plata cu cardul online și plata prin transfer bancar. Numai în cazul în care ați ales plata la livrare, vise adaugă taxa de 10 Lei pentru procesarea plății la livrare.

În sus