Sunteţi în aşteptarea comenzii? Contactaţi-ne!
Ne pare rău pentru întârzierea livrării. Vom fi bucuroți să Vă ajutăm cu întrebările legate de comanda Dvs.
În cazul modalității de plată prin transfer bancar, livrarea poate întârzia cu 1-2 zile din cauza procesării tranzacției bancare.
De asemenea, comanda poate întârzia, dacă ați comandat un produs care nu este disponibil, însă va reveni pe stoc.
Ce să fac în cazul în care livrarea mărfurilor este întârziată?
1.
Ca prim pas, verificați stadiul coletului dvs. pe link-ul primit pe adresa de e-mail, după ce vi s-a confirmat comanda.
Pe acest link veți găsi întotdeauna informații actualizate despre coletul dvs. Introduceți numărul comenzii pe care l-ați primit pe adresa de e-mail și apăsați butonul Căutare.
2.
Pentru alte întrebări, vă rugăm să ne contactați.
Toate întrebările posibile vor fi răspunse imediat de asistenta noastră virtuală Klara.